torsdag 10 september 2009

Höstmarknad!


Hela året har jag längtat efter höstmarknaden på Skansen! Och nu börjar det närma sig. =)(bilden är från Skansens hemsida)

Lördag 26 och söndag 27 september kl 11 – 16 ska jag dit och strosa runt ibland fina damer och fulla drängar. Det här året ska jag ta med mig min systers barn så att de får uppleva hur det kunde se ut förr. Det är så himla kul med alla entusiaster, alla rollspel och alla fina stånd med massor av underbara saker att köpa och äta! Lääängtar!

Hösten är underbar och jag njuter varje kväll då jag får tända mina ljus i mina rostiga ljusstakar och framför allt tända brasan. Det är underbart att få äta mina saftiga söta små körsbärstomater och ta fina höstpromenader ibland vackra lövträd.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar