torsdag 25 augusti 2011

Fjäderholmarnas krog och Yasuragi


















För inte så länge sedan firande vi min underbara mans födelsedag. Jag överraskade honom med frukost på sängen och tårta. Sedan tog vi båten till fjäderholmarna och åt på Fjäderholmarnas krog vilket var en fantastisk upplevelse. Vi passerade också restaurangen Rökeriet som jag skulle vilja testa framöver. Därefter tog vi båten vidare till Hasseludden, Yasuragi spa vilket inte var en lika positiv upplevelse. Många åker dit och man har hört en hel del om det. Jag hade dock inga höga förväntningar. Maten var helt smaklös och servicen av vissa anställda dålig. Rummen har vita heltäckningsmattor runt madrasserna på golvet som man sover på. De var fläckiga och gav en ofräsch känsla av hela rummet. Det fanns bara en inomhuspool samt lite varma småpooler utomhus som allla var fulla med folk. Dessutom så var det inte städat i lokalerna. Jag trampade i bajs i badhallen. Det finns fantastiska platser att besöka till mycket bättre priser och jag skulle faktiskt inte ens åka tillbaka om det var gratis. Men som tur är så är all tid med min man fin tid så dagen som helhet var ändå fantastisk.










































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar