lördag 6 november 2010

Gone for long


Nu var det längesen jag pysslade med bloggen. Det har varit en sommar med mycket mys och njutning och jag har inte funnit ro att sätta mig med datorn. Men nu har mörkret fallit och allt har blivit lugnare. Nerbäddad i soffan och med Leila´s mat på tv:n så fick jag åter igen inspirationen. Vill passa på att rekommendera tv4 anytime. Jag behöver aldrig passa tid för favoritprogrammen, slipper reklam och kan välja att titta på vad jag känner för när som helst. Detta resulterat självklart i ett frosseri av Leila´s olika program, Ernst program och "Halv åtta hos mig". Även "bonde söker fru" är mysigt och man kan få drömma sig bort till ett liv på landet. Bilden är från Krägga :) Drömmen som snart ska bli verklighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar